comhem är paj

Comhem är paj och det betyder att allt som visas på tv ej går att se. Det är inte alls kul. Så jag sitter och kollar på fotbollen över tv6 PLAY. Barca gjorde första målet alldeles nyss och rätt snyggt var det måste jag säga. Och för alla er som nu undrar vad so hänt med mig (jag kollar aldrig fotboll) så finns det inget annat att se på några "play"kanaler. Men lite fotboll dör man inte av. Dessutom är det ju CL finalen. Kan man ju inte missa....

Idag var det en trött dag. Gjorde inte alls mycket efter jobbet. Kom hem och slängde mig i sängen. Och där har jag legat till och från. Skönt var det.. orkade liksom inte med massa träning idag. Men imorgon blir det löpning eller någon annan form av träning igen. Skulle spelat tennis med far min men vädret tillåter det inte. Ena sekunden blåser det massa, men det är sol och andra sekunden blåser det och det spöregnar. Vad väljer man..?
Jo, att ligga kvar där i sängen och dra sig!

Detta hemska och tråkiga väder kan gärna få blåsa bort nu så att man kan vara ute i solen och spela massa beach. Min nya passion här i livet. Grymt skoj.. och vilken träning. Mjao!



caroline.h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0