Torsdag - lektioner

Dagen började 8.10 med ett gäng svindryga 5or som inte lyssnade och då är det såklart killarna jag pratar om förståss. En timme senare fick jag ha en 4a och dom är ju för söta. Man vill verkligen ha en sån hemma. Ett litet pyre att bara gosa med. Oj, vad jag ser fram emot att bli lärare!

En annan som också har lektioner idag är min man som åker lilla vasaloppet (tro det eller ej, 8 km) och påstod igår att han skulle dö av det. OKEJ var min första tanke då en hockeyspelare borde ha bättre fysik än som bara skulle räcka till 8 km. Men vi får se om han överlever alla backar och uppförsbackar.

Dagen idag vill jag ge till en av mina bästa vänner, Bella. Just nu ligger hon på uppvaket i Köping efter en 3 timmars operation i axeln. Var rätt skoj att prata med henne i telefonen efter allt morfin hon fått. Du är knäpp utan morfin, hur är du då med morfin? Bra är du iallafall. Äntligen är den dumma operationen över och du kan sikta mot en volleyboll karriär! visst då?

Snart bär det av till BILIA för lite jobb, men innan det ska jag se våra bästa år. Ikväll träning som vanligt och sista matchen på lördag, hemma mot Linköping. Vi lär ju vinna. Eller å andra sidan, vi måste vinna! Vi har inget annat att välja mellan.

pokerface
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0