Tisdag - ETT ÅR <3

Ett år med min underbara pojkvän idag. Kunde inte vara lyckligare. Mycket har vi gått igenom, skratt, gråt, glädje och lycka. Och fler bli det. Jag älskar dig, av hela mitt hjärta älskling. <3

Igår började dagen med att jag tog en tripp till Kolbäck för att hämta upp puman Johanna. Vi åkte sedan vidare till Köping där vi dömde lite matcher i Skol-DM i volleyboll för flickor. Det var rätt kul men ryggen fick storstryk. Sem hemåt och på kvällen blev det arosfortet med Johanna, Sebbe och Alfred. Att ha hela arosfortet för sig själv är lite läskigt men det gick väl bra ändå. Två timmar senare, men uppskrapade knän, stickor bakom naglarna och totalt trötta var vi klara och blev rankade 105a av alla som någonsin varit där. Rätt bra gjort av oss faktiskt! :) Kul men tröttsam kväll.

Idag var jag på MDH och pratade lite med en studievägledare, och usch vad mycket jobbigare allt blev när man vet hur allt fungerar. Högskola är egentligen inget för mig, men å andra sidan ser jag fram emot att nörja plugga igen. Jahapp, vi får se vart jag slutar. Säkert som uteliggare i Haparanda. Ut och sprigna nu, sen gym och sen träning. Beachen 09 har bara börjat.. haha!

p<3c
/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0