Söndag - Melina eller Mellis

Nåja, igår spelades sista matchen. Och vi vann överlägset med 3-0. 25-15, 25-7 och 25-9. Rätt sköna set siffror om jag får säga det själv. Fick gå in som högerkant och det gick faktiskt bättre än vad jag väntat mig. Kanske blir en högerspelare av mig i frmtiden..
Åkte iallafall hem med humöret på topp och spenderade resten av kvällen hemma med mamma och pappa, åt god mat och kikade på melodifestivalen.

Just nu sitter jag på jobbet, BILIA, och väntar på att jag ska få börja köra in bilarna för dagen är snart slut här. Sedan ska jag åka och hämta upp Melina. Tänka sig att sista gången jag träffade den tjejen var i slutet av oktober. Helt sinnessjukt att jag klarat mig utan henne och hennes humor såhär länge. Ska bli riktigt skönt att få gulla med henne igen..haha!
Får se vad vi hittar på för rackartyg.. vi har ju alltid varit rätt bra på det.

friends like you, last forever
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0