Måndag - WO

För första gången i min volleybollkarriär har jag vart med om att få lämna WO (Walk Over, dvs laget kan inte dyka upp, laget har missat dag och datum osv). Och precis det problemet hade vi, vi kunde inte dyka upp. Ingen som kunde ställ upp med skjuts till Norrköping. Bra lag.. jag som klagar på andra klubbar men är vi ens värda att nämnas vid namnet klubb?

Så istället för att åka neråt åkte jag uppåt. Passade såklart på att få tillbringa en helg med min älskling, vad annars liksom. Vi har ju inte så mycket tid tillsammans så man måste ju ta tillvara varenda minut! Så på ftermiddagen i lördags for jag upp till Avesta, kikade på melodifestivalen, gick ut med hundarna och mös. Som vanligt då. Vaknade på söndagen, åt frulle, tog återigen en promenix och sen kom micke och störde. Vid 4 åkte jag hem igen för jag hade träning halv sex. Jag och Bella fick agera tränare åt oss själva och 93orna. Har aldrig vart med om en bättre träning! HAHA. Och hurtiga som jag och Bella var körde vi fys ensamma och det känns i mina ben idag vill jag lova.

Idag har jag jobbat i 3 timmar, var sjukt trött imorse så kände att 3 timmar var mer än nog för mig idag. Kom hem, åt och tog det lungt och vid 13 kom madeleine hit och hämtad sin Affe. Söt kanin det är. Han har bott här medans hon och hennes familj var i kläppen. Vi pratade lite smått och kikade på utlandsresor. Blir nog av. Känner en viss abstinens av värme!!!

90210 ikväll, så hiiiimla bra!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0