Måndag - baby goodbye

Uppdatering återigen. gud vad jag håller på att bli dålig på att skriva här.. är kanske inte så kul som jag trodde det skulle vara!

I fredags vart det iallafall en lugn fredag med Lets Dance finalen. Vet inte riktigt om rätt man vann, men ptja, han är ju sjukt duktig för sin kroppsbyggnad. Men som tony sa om laila, "trodde aldrig man skulle få se en sånhär nivå på dans som du visar ikväll". Och jag kan inget annat än hålla med honom. Laila var grym i sista dansen!

Lördagen började tidigt på Kopparlunden då högskoleprovet stod för dörren andra året i rad. Dagen var lång men gick snabbt och jag kan bara hoppas på bättre resultat än förra gången. På kvällen kom mina pinglor, jessica och madeleine, hit och vi korkade upp och började förfesta. Och mitt i alltihopa så inträffade ju Earth Hour så vi släckte ner allt och festade till ljus. Jättemysigt var det faktiskt! Vid 22 tiden drog vi över till grannen, pelle, och fortsatte förfesta lite där. Och vid 23 åkte vi ner på stan och intog Silks dansgolv. Efter många om och men så både började vi och slutade på silk. Kunde faktiskt inte haft ett bättre avslut på den jobbiga dagen!

Och dagen därpå väntade 4 timmars jobb på BILIA med steffi. Hon har fått jobb där nu hon med så hon lär sig med mig. Duktig har hon blivit. Klockan 15 kom babe och så hängde vi heeela kvällen. Tog det lungt, tog en promenad innan vi deckade i sängen. Och idag, upp och hoppa klockan 7 och iväg till jobbet. Vart bara 3 timmar så soft, åkte hem till love och sen for vi ner på stan.
På kvällen såg vi hockeyn på rocklunda, VIK vs. SSK. Och södertälge vann såklart efter thalbergs totala tabbar! USCH!!!!!!
Men efter det vart det baby goodbye till petter som åkte mot avesta och jag mot sängen.
Men på fredag ses vi igen eftersom min man blir 20 bast på lördag ;-D

Sleeping time

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ser lite bekymrad ut, undrar varför;) haha



tack själv babe och ni får komma hiiiiit så vi får göra örebrooouuu osäkert;)

2009-03-31 @ 09:46:00
URL: http://neterowicz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0