Lördag - pappa på hal is?

Igår var det äntligen fredag och arbetsveckan avslutades med mys-fredag, kinamat och fruktsallad på klockis. Och för att använda ordet 'äntligen' igen så kan jag ju säga att äntligen åkte bettan ur Let's Dance!! Frukstansvärt bra att hon åkte för hon var fruktansvärt dålig. Nu återstår de tre bästa:
Laila Bagge
Magnus Samuelsson
Morgan 'Någonting'

Idag vart det 4 timmar på bilia again. Blev visst jobb hela vecka, mån-sön. Lite klagar jag mn mest är jag glad för pengarnaaa! Efter jobbet ska jag och mamma åka till Sala för att kolla på bambi på hal is. Eller på pappa på hal is? Eller på pappa som spelar curling för första gången i sitt liv? Ska bli sjukt kul, tror några av oss kommer få sig ett gott skratt!
Mot kvällningen var det tänkt att dra på en hemmafest hos Lois, men eftersom en viss person jobbar imorgon blir det ingen fest för min del :(

puss
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0