Fredag - uppdatering

Nu har det inte rört sig här på länge så ni får en liten uppdatering av den senaste veckan.

Fredag (förra veckan): Jobbade som vanligt och på kvällen gick jag och mamma på balett, Svansjön. Den gick i konserthuset. Så himla bra och vackert. Vilka vackra fötter dansarna har. Om man ändå hade sådana när man själv stod på scenen..avundsjuk. Och kroppar.. mer vältränat får man nog leta efter!
Lyckad kväll iallafall, tack momi!

Lördag:  Jobbade på bilia och sen for jag äntligen upp till avesta efter 3 veckors "non seen".  Och jag åkte upp med min nya blå pärla, och den gååår fint! Skönt var det att träffa baben igen. Vi tog det lungt, kollade hockey och robinson. Tidig kväll för herr mattsson spelade match dagen därpå.

Söndag: Vaknade, tog en promenad och åt. Sen åkte älskling på samling och jag satt i min ensamhet och kollade på tv. Ringde micke och han kom över, spelade lte tv spel (haha) och sen åkte vi och mötte upp Jessica. Tankade, köpte godis och åkte till Avesta ishall för att de Avesta-Hedemora. Och såklart vann hedemora, mycket bra. Dessutom är de nu klara att stanna kvar i div1, bra grabbs.
Efteråt åkte jag hem till mamma mattsson och inväntade älskling. Tänkte bara säga hejdå men det slutade med att han åkte hem hit till Västerås med mig :) mysigt värre!

Måndag: Vaknade tidigt, iväg till jobbet klockan 7. Så släppte av älsk på tågstationen och åkte vidare.

Tisdag: Jobbade som vanligt och kvällen skulle slutat med träning men slutade med en impulsmatch på rocklunda med pappa. Och ja, leksand besegrade såklart vik tillslut med 4-2. Tyypiskt!

Onsdag - fredag: Resten av veckan har gått åt till så mycket jobb som vanligt och IDAG FREDAG ska jag bara ta det lungt, tvätta bilen och kolla på lets dance med mor min. Imorgon väntar nämligen högskoleprovet mellan 8.30-16.20. usch. Men sen ska jag hänga med min bästa kvinna, neterowitzc :-D

puss'n out!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0