Fredag - AFTER DARK

För ungefär en timme sen (21.30) slutade en himla färgsprakande och bra föreställning på Västerås konserthus. AFTER DARK var på besök i stan. Men bara ena halvan som hade med sig en liten rosa gäst. Med ena halvan menar jag Chriser Lindarv såklart och den rosa gästen var Babsan. Sjukt bra show, med mycket skratt, bra musik, humor, glitter i mängder, rosa och ett tiotal klädbyten. Helt otroligt bra! Bögar är fantastiska att kolla på, iallafall när de står på en scen och gör riktigt bra ifrån sig. Måste dock erkänna att vissa såg riktigt bra ut också. Men det är en annan femma. Ni som aldrig sett AFTER DARK kan jag starkt rekomendera att göra det inom en snar framtid. Dagens cred till er, ni förgyllde min kväll och gav mig verkligen lusten tillbaka att komma upp på en scen igen och dansa.
För när deras absolut sista nummer skulle genomföras kommer introt till "This is it" och mina ögon fylldes med tårar, glädjetårar till viss del, men mest tårar för att jag saknar dansen så himla mycket. Just den låten dansade vi alltid till i finalen, när alla dansgrupper gick fram, och tackade för sig. Man vart glad och peppad då. Och glad och peppad vart även jag ikväll. Jag vill danstiden igen, men framför allt behöver jag tid till den. Någon som har tid över?
ÅTERIGEN, sjukt bra avslut på kvällen! Gays, you're the best!



Dock startade min dag rätt tidigt på Blåsbo skolan med 3 lektioner på raken utan rast. först hade jag 5or, sen 6or och till sist små, söta ungar..4or! Det gick väl rätt bra, trots vissa griniga och trotsiga barn. Dom får man ta med en nypa salt!
Sedan abar det av hemåt för att äta lunch i 3 timmar och klockan 15 började jag jobba på BILIA. Vart inte mycket jobb första timmen då jag hängde med en liten flicka vid namnet Nellie (en säljares dotter). Sjukt söt tjej. Vi satt och målade allt från bilar till brinnande hus. Ja, där har vi barnens fantasi...

Match imorgon så jag lär väl börja tänka på refrängen nu. Heja oss.. vi tar hem segern i säsongens sista match!


did I say that I love you? I love you, p.
DU förgyller mina dagar på ett mystiskt sätt.

/ C

Kommentarer
Postat av: isabella

Vi vann med hästlängder<333

2009-03-07 @ 21:31:15
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0