Ute på landet...typ!

Direkt från landet, eller nästan iallafall. Sitter ute i soliga Ramnäs med massa tjecker som dricker öl. Otippat!
Själv sitter jag i hammocken och väntar på att Krille ska komma hem från sina kompisar. Rätt ensamt faktiskt. Men jag lider inte av det direkt. Blir kvar här tills imorgon, skapligt skönt.
Blev ett dopp i deras pool nästan direkt när vi kom hit, och OJ så skönt det var. I denna hetta hjälper inget annat än en kylig pool!
Tidigare idag blev det jobb, och jag fick lära upp en nykomling. Skoj skoj! Behövs nytt folk eftersom "gammalt" folk snart kommer falla bort... en ändring behövs!

Nu ska jag ansluta till sällskapet och dricka lite öl... eller inte!
Hoppas ni har en fin och solig sommardag, för det har jag!


caroline.h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0