Tortunagropen

Nu blir det att åka till Tortunagropen och bättra på brännan med J&J!
Man kan inget annat göra i detta väder :-)


Bilder från dagens äventyr.
Den första visar Jessica hos en kund när hon skulle städa duschen och råkade sätta på den. Som jag skratta! Man måste få ha lite kul på jobbet ibland, och det hade jag minsann idag!





Det blev vaniljglass och jordgubbar, sommargott!



Tortunagropen, turkost vatten. Wonderful!
Dock lite för kallt för mig men någon gång måste det ju bli dopp.



caroline.h

Kommentarer
Postat av: jessi

jo jag skulle ha åkt dit och kolla, men jag hade så himla ont i huvudet halva kvällen så cyklade inte dit.

2009-06-30 @ 19:52:56
URL: http://jessicanataliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0