Tabazco

Tjejerna kom över tidigare ikväll, runt 19. Vi pratade och umgicks lite, jag knäppte en halv cider, var inte alls sugen på alkohol ikväll. Men M och J körde igågn rejält, så som det ska vara. Kikade på Talang 09 och rätt trollis vann. Viktigt!
Runt 22 skjutsde pappa ner oss på stan där vi drog till Tabazco och hör å häpna, jag träffade min nyvarande lilla sthlmsbrutta, IDA. Det var verkligen väldans kul att träffa henne och tala gamla minnen. Och såna finns det ju gott om. Jessica och madde drog snabbt till Konrad medans jag satt kvar med Ida och hennes vän dennis. Runt midnatt traskade de till Pluto och jag hem. Ingen fest för mig ikväll, inte min kväll. Kom hem och pratade lite med älskling.
Och nu blir det sängen, imorgon far jag, mamma och pappa till Uppsala och kollar på eliten i beachvolleyboll. De spelar Swedish Nestea Tour. Därefter bär det nog iväg till Avesta över natten, behöver lite närhet. Uppdatering om morgondagen och söndagen kommer vid helgen slut.




caroline.h - sov gott sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0