Nestea Swedish Beach Tour 2009

Igår åkte jag, mamma och pappa till Uppsala på en lite tripp. Kikade på NesteaSswedish Beach Tour som gick av stapeln, och första stoppet var givetvis i Uppsala. Och där befann vi oss, på den blöta och genomkalla läktaren men en lite publik som förmodligen var lika knäppa som oss som satt där i detta väder. Men mest cred lär jag ge till spelarna som står för både underhållning och uthållighet, spänst och styrka. Fick skymta både dam -och herrlandslaget i beachvolley. Och dom håller en aningen hög kvalite. Där vill man vara en vacker dag och drömma får man!
(Spelarna på bild är dam -och herrlandslaget..och jag och mamma! Också landslagsspelare ;-))

                                            
                                                                      

Efter damernas match åkte vi och käkade lunch på en pizzeria, hade grekisk pasta. Hur god som helst. sen åkte vi tillbaka och såg herrarnas match. Dock var det värdelöst pga vädret, så efter 3,5 timme åkte vi hem igen. Och jag fortsatte vidare till Avesta. Vart en myskväll med Kenny och Cattis framför en rätt bra film (!). Och imorse for jag tillbaka eftersom BILIA-jobb väntade klockan 11.
Och nu ska jag ut och promenera med mammsen i detta minst sagt härliga väder (!?!?).

caroline.h



 


Kommentarer
Postat av: hadu

tror du glömde nämna någon som kollade film

2009-06-14 @ 20:08:56
Postat av: carro

jag tror alla förstår att du också medverkade babe.

2009-06-14 @ 20:32:55
URL: http://carolinehacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0