I wanna make love in this club

Hur ska jag sammanfatta denna helg?
Jag har iallafall haft en grymt bra helg. Fredag började med jobb som vanligt, sen for jag upp till Avesta. Väl uppe tog vi oss till badhuset där vi mötte upp med Kenny och Catts. Vi blev som barn ett tag och lekte loss i vattenruschbanan. Sjukt skoj! Sedan bar det hemåt igen och dags för lite fixning eftersom P:s släkt från Örebro skulle komma och fira mormor som fyllde jämt, dvs 70. Under kvällen åts det i massor och dracks också i massor, dock alkoholfritt för min del!
Lördagen inleddes med en skön promenad i det kyliga men lite soliga vädret. Usch och fy för kyla.. Runt lunch var det återigen dags för fix för vi skulle käka 70 års lunch. Kallskuret blev det och riktigt gott var det. sen umgick vi lite med kusnierna, busade, tog det lungt och vid 5 snåret åkte jag hem igen. På kvällen åkte jag hem till Westerberg och senare kom Jessica och Fady. Kollade på fotbollen och vill meddela att det var ett enda stort fiasko!
Söndagen vart det 7 timmars jobb ute på strömsholm med BILIA, eftersom det var en stor hästtävling. Kallt var det och inget att göra fanns det. Så jag och Annika satt och spelade kort och tjänade enkelt 1000 spänn.
Efteråt vart det full fart hem för fix ÄNNU EN GÅNG. Men nu vä ntade 20 års fest ute på Tidö-Lindö hos min väään Madde. (GRATTIS IGEN BABE) Kvällen var verkligen super och jag hade hur trevligt som helst. Tack allihopa.
Men dagen idag var itne att leka med. Alla vet ju att jag aldrig brukar bli bakis, men idag var npg in första gång. Herregudars va jag inte mådde bra imorse. Men nu är det lungt, lite huvudvärk sitter kvar men det är småpotatis. Blir tidigt isäng ikväll troligen och imorgon är jag ledig. Så jääävla välbehövligt!


Stört bra helg, länge sen jag var såhär nöjd med något. Jag är fullbordad nu, jag känner att jag har alla mina vänner runt om mig. Det är ni som får mig att lysa och andas. Kärlek till er.
(BILDER KOMMER INOM KORT)
caroline.h

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi stuummpaaaan :D vi ses imorrn och festen måste göras om :).. <3

2009-06-11 @ 22:49:45
URL: http://neterowicz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0