flyga bort

Imorse for mamma iväg till prag eftersom momo ligger på sjukan och mamma vill ju såklart vara där om det skulle vara något allvarligare än det som det redan är. Så nu är jag hemma med pappa en heel vecka. Måste dock säga att jag var lite orolig för mamma efter allt det som hänt med flyget mellan rio och paris. Men hon kom fram välbehållen. Och påtal om att åka bort så är jag rätt sugen att dra iväg, till något varmt och exotiskt ställe med mina bästa. Men om jag klarar av att vänta till augusti så blir det. Och det klarar jag!

Idag stod 6 timmars jobb på schemat, som vanligt. Efteråt var jag inställd på att gymma, men bojkottade den iden rätt snabbt då jag kände att orken inte riktigt fanns där. istället gick jag och pappa och spelade lite tennis, men där gav jag upp rätt snabbt med eftersom när det itne går bra för mig så tappar jag tålamodet och det var precis det som inträffade idag. Plus att det började regna och blåsa. Inte okej!
Så efter en timme gick vi hem igen och jag tog en lång promenad. Det var skönt, men ganska kallt faktiskt.

Just nu ser jag fram emot någon helg nu i sommar då jag kan fara ner till A-M och festa lite, umgås lite, dricka lite vin, äta lite jordgubbar och bara ha det mysigt. Och snacka lite såklart! ♥

På återhörande, från mig!
 

caroline.h

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Du är jätte jätte jätte välkommen! :D :D

2009-06-04 @ 15:18:30
URL: http://owenannamaria.blogg.se/
Postat av: Isabella

Söt du är vännen<3

2009-06-05 @ 01:30:11
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0