Lyckliga gatan

Länge sen det rörde sig här nu. Men jag känner inget behov av att skriva något här, har annat at greja med.
Men jag måste få dela med mig av lite saker som har hänt och kommer hända.
Igår fick jag äntligen träffa min kvinna från Strängnäs. Vi träffads över middag på Spicy Hot (som förvrigt åts med Madde också) och därefter blev det bio, The Proposal. Ruggt rolig och bra romantisk komedi som faktiskt rekomenderas att ses. Huvudskådis var Sandra Bullock och hon gör sitt jobb jäkligt bra. Se den!

Tidigare på dagen vart det äntligen spikat. Den 9 aug lyfter planet mot varmare bredgrader och jag och Maddisen blir borta en vecka på Rhodos. Inte för att skryta lite mer men deras medeltemperatur ligger på +35 grader. Ohja, vi kommer vara bruna, glada och ha våra batterier fulladdade av solen när den tråkiga och dystra hösten kommer. Ser fram emot det, bara två veckor kvar nu på söndag!

Södra dalarna imorgon efter 2 veckors uppehåll/jobb. Saknar!

/ c

Kommentarer
Postat av: jessi

till sthlm :)

2009-07-25 @ 12:02:44
URL: http://jessicanataliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0