Söndag - nytt år, nya möjligheter

Sådär. Nytt år, nya möjligheter!
Den senaste veckan har varit fantastisk. Men ett nyår som är ovärderligt, mys i avesta och kärlek i överflöd.
Nyår började med en joggingtur för min del, trodde jag inte om mig själv men där sprang jag, i minusgrader och svettades. Därefter hem, dusch och städ. Sen vid 14 snåret droppade älskling, kenny o cattis in.
Vid 16 börjades det med Sing star och dricka. Sen började fixandet av oss kvinnor medans grabbarna fick börja med maten. Maten bestod av förrätt: Snittar. Varmrätt: potatisgratäng med pepparbiff (tugggummi) och efterrätt: glass med BERG av frukt och pannacotta. Mycket gott och där satt vi, tjocka och proppfulla klockan 2 på natten, redo att spela alias!
Nej ni, hela kvällen var fantastisk och mitt nya år kunde inte inledas med bättre sällskap. PUSS på er och för att ni gjorde det minnesvärt. GOTT NYTT ÅR allihopa och GOD FORTSÄTTNING.
Jag kommer leva länge på detta..

Helgen tillbringades uppe i Avesta. Vi tog det bara äckligt lungt och återhämtade oss från den inte så hårda nyårsnatten. Kollade lite hockey,umgicks med Micke åt massa godis och popcorn. Och idag kom jag hem..
Ensammast i världen känner jag mig som. Saknar mitt P redan. buäh. Kärleken är jobbig och inte alltid så lätt...
Imorgon väntar jobb på BILIA. money money money..


Kommentarer
Postat av: cattis

Tack själv pärlan!

du är inte allste ensam, å de vet du:)

2009-01-04 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0