Måndag - slut på det "roliga"

Hemma efter en vecka i sälen. Kanske det sämsta året nånsin. Det var inte nå bra väder alls, och om jag säger att vi hade tur med vädret menar jag att det inte snöade och blåste EN dag. Hemskt. I lördags kom det en liten variant av storm och det gick inte alls att åka. Men det vart 3 mil på längd och veckan avslutades på ett mycket bra sätt, jag fick träffa min pojk i 15 min innan vi for vidare hemåt. Bara två veckor kvar..igen!

Idag vart det  fyra timmars jobb och jag fick reda på att mitt kontrakt kommer att förlängas. Underbart!
I helgen vann tjejerna matchen mot Lindes och jag var gladare än gladast och min speciella vän Bella fick spela mycket. Gladast är jag faktiskt för hennes skull. du förtjänar det Bell! :-)



i'm inlove with a boy
/ C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja alltså arbetsförmedlingen är inte till nån vidare hjälp direkt! är du fortfarande inskriven? :) haha nej eller hur, utomlandsresa vore det ultimata känner jag :D vad härligt med längdskidor, var år och dar sen jag åkte!

2009-01-26 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0