Fredag - trött

Då har ännu en vecka gått, snabbt som tusan. Och här sitter jag, en fredag kväll och gör ingenting. Först var planerna att jag skulle till Tabazco med S and her boyfriend samt lite annat folk, men den iden avböjdes ganska snabbt från min sida då de skulle dra dit vid 23 ikväll/inatt. Och det funkar ju inte riktigt eftersom en annan har samling 8 imorgon. Sen kom en annan ide om att jag bara skulle förfesta med dom, men hur rolig jag än kan vara så är jag inte alls rolig när jag är trött. Och trött är vad jag är idag. Blev en kort men intensiv jobbardag och sen traskade jag fort som fan ner till stan (i kylan, kände inte mina lår och kinder när jag kom fram) och mötte Kristyna för att käka en god och efterlängtad lunch på Spicy. Deet var riktigt gott. Efter lunchen släpade vi våra tunga magar och kikade lite på stan innan mor och far kom och hämtade mig. Och ikväll blir det inget annat än Lets Dance och en tidig visit i sängen.
Igår hängde jag lite med Ståhlberg, tog en fika och fastställde att vi faktiskt åker till Nyköping den 20 feb. BIG PARTY! Jag ser fram emot det, för vad går upp mot en trevlig helg med mitt A och A-M? Dessutom fyller ju den bruden år, alltså A-M, så grattis till henne i förskott.
På kvällen vart det träning, som vanligt och den gick förbaskat bra. Jag och soffan har äntligen hittat varandra när det gäller kortisar. Jag älskar känslan att få in en superbra kortis och bara njuta av att den faktiskt gick i backen direkt. MMMM!

Även om jag träffade mitt P senast i tisdags, saknar jag honom som en tok och skulle helst vilja göra en kopia av honom som kunde stå i mitt rum och bara vara tillgänglig när jag behövde honom. När jag behövde kramas och pussas. Det skulle ju vara suveränt! Men nu går ju inte det och jag får gå och vänta en vecka till för att få tillbaka minnet hur det egentligen känns att ge en puss till mig prins..



Volleyboll, match, favorittjejer,vinst - önska oss lycka till!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0