Tisdag - stress

Hallå!
Från inga jobbtimmar till massa jobbtimmar! Hur kommer det sig? Men jag ska ju inte klaga, det droppar ju in ett par tusen nästa månad.
I söndags visste jag om att jag skulle jobba onsdag på Home Maid och torsdag på BILIA. Det var liksom det. Deppade lite och hoppades på mer jobb. And here it is, nu har det bara droppat in jobb från båda jobben så jag har hela veckan fullbokad. Stressss? Just denna vecka passade det inte så bra eftersom det är träning 1 timm eikväll och direkt efter styrelsemöte och imorgon personalmöte med Home Maid. Och på fredag var det planerat att vi skulle handla massa saker till partyt på lördag så vi får se hur det slutar!? Om vi hinner handla allt. Och jag har lite panik eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig och då tänkte jag ju utnyttja presentkortet från älsklingen, men nääär hinner jag det då? Ptja. det löser sig väl. Annars får man väl ta ett gammalt plagg med lite "festerfarenhet"? I längden är ju inte klädseln det viktigaste eftersom man efter ett tag kommer glömma bort att man ens existerar, haha!
Förresten har jag och mitt p varit tillsammans i 11 månader idag. Grattis till oss. Vi gör det bra, du och jag.



allt känns bättre,
som om man vore nykär
/ C

Kommentarer
Postat av: Isabella

Grattis till 11 månader, och kalaset kommer bli jättekul på lördag<3!

2009-02-19 @ 19:04:30
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0