Söndag - en bra helg

Oj, denna helg har det hänt en hel del.
Vi börjar i fredags då tvillingarna Olsson fyllde myndiga. Grattis till er brudar. En annan brud som fyllde år var Sanna som dock fyllde en mer spännande ålder, 20 bast! wooow, congrats. Därför bjöd hon upp till storparty ute i hökåsen. Förfestade litegranna hemma hos Steff innan jag, Steff, samantha, amanda & johanna begav oss till förorten..ja, inget annat än hökåsen. Väl där möttes vi av en glad 20 åring och ett party hus. Min vistelse varade dock inte så länge då älskling och eddie kom och hämtade mig runt 22. Åkte hem och mös lite och laddade batterierna för kommande dag.

Lördagen för mig inleddes med en tidig morgon då någon (nämner inga namn) låg och snarkade. Och jag, som har världens problem med folk som snarkar kunde såklart inte somna om. Så 8.30 gick jag upp och satte mig och pratade med mamma som alltid är uppe med tuppen. Efter ett tag tyckte jag inte längre att denna person skulle få sova mer så jag hoppade lite på honom..undrar om han var nöjd!?
Klockan 12.30, efter lunch och en liten nedpackning av tjeckiska flaggor, åkte jag, mamma, pappa och petter och hämtade dennis och eddie. Idag gällde nämligen landskampen Sverige - Tjeckien i Globen. En fight på liv eller död. För mig blev det såklart död eftersom sverige vann 6-4. Och vi kan ju gissa vilka som var gladast i bilen påväg hem..jo, petter, eddie och dennis. GLÄDJEDÖDARE!!!
Väl hemma i vässan igen blev det en LaPizza (pasta) night med mamma, pappa, petter och eddie samtidigt som vi kikade på en hemsk melodifestival. Bidrag efter bidrag var minst sagt katastrofala och man kan ju undra vart denna trevliga tv-tradition är påväg...
Blev ett fint avslut på donken med en smarrig glass och sedan hem för lite mys och en tidig kväll.

Och idag, söndag, väntade en bortamatch i Örebro. Vinnarskallar som vårat lag är åker vi dit med inställningen: förlust. Och mycket riktigt, en fet förlust blev det men jag kan inte säga att jag varken är förvånad eller ledsen. Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre...so what?

I övrigt har min helg varit bra, jag har fått spendera min tid med min underbara petter och massa andra störtsköna människor. Tack för att ni finns och gör dagen till något att minnas..

Petter & Eddie  Sverige-fansen
Tjeckien vs. Sverige

thankful
/ C

Kommentarer
Postat av: sophie

SVERIGEEE!!! ;-)



(fast jag hejar på tjeckien också, nästan jämt!)

2009-02-08 @ 21:23:30
Postat av: carro

haha ja det hoppas jag!! för ditt eget bästa ;)

2009-02-09 @ 18:44:21
URL: http://carolinehacar.blogg.se/
Postat av: sophie

Promise! ;-)

2009-02-11 @ 01:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0