Onsdag - känslor

Den senaste månaden har jag lärt mig att inte ta något för givet, att uppskatta det man har och visa hur mycket man bryr sig om det finaste man har. Det finaste jag har är min pojkvän, mina vänner och min familj.
Jag lovar er alla att så ofta jag kan visa hur mycket ni betyder för mig, att jag har svårt att se en framtid utan er och hur mycket jag älskar er.
Jag ska lära mig lita på människor, tro på det dom säger och inte ifrågasätta allting. Det leder till obekvämligheter och det är inte alls meningen. Just att lita på månniskor har jag lärt mig den senaste veckan..
Jag lovar att tro på vartenda ord du säger till mig. Det är ingen fråga om att jag inte litar på dig, för det gör jag. Kan inte lita på någon mer, än vad jag gör på dig. Du har aldrig visat dig opålitlig och lär aldrig göra det heller.
Jag tror du förstår att det är dig det stora hela handlar om. Så ta åt dig och tro på mina ord när jag säger att du betyder allt för mig och att jag älskar dig av hela mitt hjärta.




Don't ever take anyone for granted
/ C

mitt hjärta & jag

Kommentarer
Postat av: cattis

väldigt sant gumman!

2009-02-07 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0