Onsdag - födelsedag

11 februari 1990 föddes en lite och knasig tjeckisk brutta på västerås BB. JAG!
19 år. Oj, jag börjar känna mig gammal...

Tack till alla som kom ihåg min dag, för alla sms, samtal och alla inlägg. Ni är bra :-)


Update:
På morgonen droppade två paket in från petter, ett presentkort på Sisters och en lite skojig tröja. Till lunch lagade petter en riktigt god lunch, världens bästa på att laga mat är du iaf! På eftermiddagen fick jag ett paket från mamma och pappa mattsson som innehöll två fina och supersköna handdukar. OCH en tårta såklart!
När jag kom hem väntade här också en tårta, eller en budapest bakelse, men god som satan iallafall. Och ett par skor droppade in från mamma och pappa. TACK mina familjer :-)



19 ååååår
/ C


Kommentarer
Postat av: helene

det är läskigt att man fyller så gammal!! :O man kan inte riktigt förstå, tycker det känns helt fel att säga att jag är 19 när nån frågar :P

2009-03-06 @ 13:06:11
URL: http://hullebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0