Måndag - mycket och lite


Helgen har bestått av en del saker, men ändå inga alls. Jag skriver en liten sammanfattning av helgen, fredag till söndag.

Fredag: Jobbade, kom hem, chilla, kollade Lets Dance, sängen.
Lördag: Jobbade i 4 timmar, fixa lite hos steff inför kvällen, dvs jag hällde upp en skål med jordnötter (haha). Mot kvällningen vart det ett litet tlak med pelusch och sen snabbt som satan in i duschen då jag insåg att jag började få ont om tid att fixa mig. Mitt under sminkningen kommer tvillingarna Olsson och höjer stämningen medans jag fortsätter min kamp om att få till frillan riktigt. Efter ett litet tag kommer avesta boys (petter oh micke) och eddie. Petter och eddie gör som vanligt, äter direkt när dom kommer. MATVRAK! Sen började fixningen för herrarna medans jag tar mina pinglor och åker till steffi och till festen. Efter ett litet tag till kommer grabbarna och det börjar droppa in mer och mer folk. Ja, för att göra en lång historia kort så kan jag sammanfatta kvällen med att mina vänner är dom bästa och ni gjorde faktiskt kvällen värd, eftersom resten inte var det (;P). Tack för att ni finns. Drinkar, sköna kommentarer, skratt, hjulnigar, toalettbesök och glädje. De bjöd ni mig på iallafall. Vart en tidig hemfärd mn ingen tidig  natt. Avslutade natten med en promenad med min älskling klockan 2 på natten. Mysigt värre!
Söndag: Vart inte en lång natts sömn då vi somnade halv 4 och redan halv nio bestämmer sig petter för att han inte ska sova mer, han sätter sig upp i sängen, säger: "sådär, nu ska jag inte sova mer" och börjar klä på sig. Kvar i sängen ligger jag, en mer än halvdöd tjej, som skulle kunna sova minst 3 timmar till. Men icke. P väcker M genom att börja hoppa på honom och jo, han vaknar. Grabbarna skiter i frukosten och klockan 11.45 beger vi oss till Rocklunda där Eddie och hans J-VIK lirar match mot Huddinge. Vart en vinst för VIK med 4-3 efter straffar. Rätt skönt. Vi åker hem, Micke somnar och jag och petter går ut på en promenad. Väl tillbaka tar vi bilen och åker och handlar tacos. Lagar tacos till familejn och oss och mår illa efter all mat. Tidig kväll vart det idag iallafall.
Måndag: Vi vaknar tidigt eftersom grabbarna bestämmt sig för att åka hem tidigt. Eller Micke bestämde det. Yeah right. Dom skulle åka 10 men kom iväg kvart i ett. Gissa varför? Jo, micke sov till halv elva eftersom en viss nöt gick och la sig halv 4 inatt.

Min helg har iallafall varit bra, men den har gått alldeles för snabbt. Lika snabbt som du kommer, åker du. Och här sitter jag och saknar dig. Life's hard.



Det är likadant med den sanna kärleken som med spöken; alla talar därom, men få har sett den
/ C

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vi hade det ju jättekul, eller vårt bord & våran clan;) haha. Tack för att du är såååå bäst Carrobarro. Älskar dig min vän, du sprider glädje du<33

2009-02-23 @ 15:23:08
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0