Fredag - helg

Äntligen fredag...och äntligen helg. Efter en mycket hektisk arbetsvecka (som jag inte alls räknade med) så känns det bra när man kan säga att det är helg och ledigt om exakt 3 timmar och 13 minuter. Eller helt ledigt har jag ju inte eftersom jag jobbar 4 nedrans timmar här på BILIA igen, men det får jag ta. Då går dagen iallafall snabbare och då får jag också träffa min babe lite snabbare också (är jag konstig?). Och mot kvällningen rullar förmodligen årets fetaste (nästan) party igång hos Steff så jag hoppas på en bra kväll.

Men ikväll blir det iallafall lungt, som alla andra fredagar, med Lets Dance och mys i soffan. Great!
Och nu ska jag fortsätta att göra allt och inget, dvs flytta runt på lite bilar i beg.hallen och sen bara chilla tills klockan slår sex. Trevlig helg alla!


gör gott så får du gott
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0