Fredag - den trettonde

Okej, det är två timmar kvar av dagen och inget har hänt mig. Jag tror inte på skrock.. men man ska aldrig säga för mycket. Hinner säkert hända mycket på två timmar..

Idag började min dag på Gryta där det vart städjobb i 4 timmar. Därefter bar det av hemåt, åt lunch, kollade på vååra bästa år och for ner på stan för att möta Tyna och Bara. Vart ingen lång visit på fiket innan Bella kom förbi och vi traskade på stan en snabbis innan vi tog bussen hem. Väl hemma så åt vi lite Subway och sedan började jag locka håret på min lilla prinsessa. Och hon såg ut precis som en liten prinsessa när hon blev klar. Vart en enkel make-up innan jag skjutsade henne till Hallsta. Pinglan skulle till krogen, den lilla krogenråtta hon nu blivit när hon fyllt 18 ;-P

Min resterande kväll spenderades i soffan framför Lets dance och nu ska jag krypa ner i sängen och ladda batterierna för morgondagens match och överskattade dag.

Det är inte många som vet hur bra de
har det - däremot hur bra andra har det.

/ C

Kommentarer
Postat av: Isabella

En "lätt" makeup det skulle tagit mig en månad att fått till det så fint:) och håret vart jag sjukt nöjd med. Tack för en trevlig dag min babe<33!

2009-02-19 @ 19:06:25
URL: http://isabellao.blogg.se/
Postat av: carro

PUSS TILL DIG BÄSTA BELLA! <3

2009-02-19 @ 20:46:02
URL: http://carolinehacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0