valborg

Jag har precis packat klart väskan för att strax bege mig till stationen där tåget tar mig till örebro och madde. Ska fira valborg där med lite fest är det tänkt. Är pepp nu men får se när tröttheten ta över mig. var nämligen ute och sprang i det underbara vädreet och jag kan säga att det var allt annat än skönt. Jobbigt. varmt och svettigt. Dålig ide, men nu är det gjort och jag kan faktiskt känna mig lite stolt.
Imorgon kommer äntligen mitt p hit, saknar honom som fasiken nu ju. Inte träffats på 2 veckor. Men imorgon så, blir det lite mys och gos :)




caroline.h - ta det lungt ikväll allihopa, för det ska inte jag göra!



Kommentarer
Postat av: Madde

Taaack för en underbar valborg:D shit vad kul vi hade:)

2009-05-02 @ 10:36:10
URL: http://neterowicz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0