Torsdag - Top Model

Just nu sitter jag och tittar på top model. Rätt underhållande. Sen letar jag skor också.. gladiatorskor. På klack eller utan klack. Spelar ingen roll. Men jag har glömt bort vilka sidor man kan vara inne och leta på, är det någon som har några tips?
Skriv, bomba och hjälp mig!


Klockan 18 ikväll är det träning. Dock inte med Kolbäck denna afton, utan moderklubben Västerås. Får se vart jag hamnar i höst. När jag slutade i Västerås var det den sämsta klubben man kunde tänka sig, inget engagemang alls. Så när jag kom till Kolbäck kändes det som en grymt bra och satsande klubb. det höll i 2 säsonger. Nu känns det som att Kolbäck är påväg ner till träsket Västerås en gång var i. Så ikväll ska det kollas upp om Västerås är villiga att satsa på ett nytt gäng i div 2 och som där också vill satsa allt vad vi har. Vi får se vad som väntar runt hörnet...


mitt hjärta skriker efter din närhet
/ C

Kommentarer
Postat av: amanda

såg nu att du skrivit på msn :) men typ www.hm.se , www.asos.com , www.monki.se , www.nelly.se , www.gojane.com , www.topshop.com , www.skopunkten.se , www.dinsko.se , www.laredoute.se typ brukar väl ha fina skor :)

2009-04-03 @ 19:07:29
URL: http://amandabacklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0