Lördag - trött dag, men jag hade kul

Igår bar det av hem till andreas på förfest efter jobbet. Det var massa kul, och istället för att motionera lite på plutos dansgolv så blev det konrad. Inte min smak direkt men man får glädjas åt det perfekta sällskapet man hade då!
Blev tidig hemgång, eller ja halv 2, och imorse vart det rätt så tidig uppgång (med tanke på att man partat) klockan 9.
Och klockan 10 öppnade bilia dörrarna och jag intog min plats som en trött och lite sliten hallvärdinna. Men jag klarade mig igenom dagen och idag blir det handboll och hockey på tv. Soft. Okej, lite soool också!


födelsedagsbarnet - full som en kastrull



caroline.h - dancing queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0