dags att byta form på rubriken? ja!

rubrik-bytar-dags!
Skadar aldrig med förnyelse, så den fick börja här på bloggen.

idag har jag iallafall jobbet, 4 timmar som vanligt. det var folktomt men jag fördrev tiden med kaffedrickande och kakätande. okej, jag snokade runt på aftonbladet, expressen och vlt också. efter jobbet åkte jag ut till stugan, hjälpte mamma att plantera några buskar men tröttnade så åkte hemåt. kikade då på robinson 2009 på internet vilket var mycket bättre och roligare än att skita ner händerna med massa jord.
och nu sitter jag och diggar musik och funderar på vad jag ska göra ikväll. blir nog en tidig sådan med lite tv-tittande och chill.

kan ju faktiskt tillägga att jag saknar min grymma pojkvän massa. vill bara pussa på honom, nu nu nu!
<3


caroline.h - jag hjular inombords

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0