Måndag - en dag närmare lyckan

En dag full med jobb och en timmes övertid. Man kan ju inget annat än att vara nöjd. Jag är så förbaskat trött nu så jag kommer nog däcka varsomhelst snart. uhu...

Det är måndag idag och jag är en dag närmare lyckan. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter min man (petterpetterpetter!!!) nu, så jag kommer börja klättra på väggarna snart. Tre veckor har snarare känts som tre månader för mig..åh!
Så på fredag bär det äntligen iväg till dalarnas kanske mysigaste stad. Mys-gos!

Handboll nudå, sverige-tyskland. Tyskorna leder, men allt kan ju hända. Trevlig kväll..

/ C

Kommentarer
Postat av: jessi

men hej sötnos :D jag saknar dig

2008-12-09 @ 23:20:05
URL: http://jessicanataliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0