Lördag

Blev tidigare än jag trott..
Snart bär det av mot Lindesberg, heja heja!

update!
Det vart fet torsk och jag vet inte alls vad som gick snett. Eller jo, kanske, låt mig tänka. Laget vi mötte hade två ordinarie spelare med på plan, alltså var 4 av 6 spelare från elitserien. SKIT KUL! Och sen är det ju riktigt bra när folk i laget går in med inställningen "Vad gör jag här, jag borde inte vara här. Matchen kommer ändå inte gå bra". Värt att ens spela boll då?!  Vill inte alla går inget! Det visade sig ganska bra idag. Vi måste jobba med psyket tjejer....

Resten av kvällen spenderade jag framför tv:n och stjärnor på is och hejade fram herr fagerwall till seger. JAAA! jajajajaja :D
Och nu ska jag krypa till sängs, jobb imorgon. Sov gott läsare!




Tro, hopp och kärlek...det fungerar inte.
Det är inte det jag alltid drömt om
.


/ C

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du är bra baby<3! jobba hårt imorgon!

2008-12-07 @ 01:21:47
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0