Fredag - Äntligen

Efter en härligt jobbig arbetsvecka är den mest efterlängtade dagen här, fredag. Den spenderas på engelbrektsgatan med cattis med en varsin tallrik kinamat och idol. Imorgon bär det av till Lindesberg för bortamatch som fler än jag räknar med att vinna. Och söndag väntar mer jobb. Dags att ladda om, redan nu?

Mickis kom med en förbryllande nyhet(?). Vet inte om man kan kalla det nyhet, men ett jävligt trevligt utlåtande. Det gjorde nästan min dag och imorgon kommer jag satsa gärnet. Ännu mer, mer än någonsin. Jag är påväg mot toppen...

Nåja, nu ska jag torka håret och bege mig ut i jakt på lite chinese food. Gott. Kommer sitta rätt så rätt :D
Önskar alla en trevlig helg, på återskrivande på söndag troligen och hoppas alla önskar Kolbäcks VK all lycka imorgon, för jag håller tummarna för oss brudar!




/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0